Het belang van online zichtbaarheid
19/01/2021 | Leestijd: 2 minuten
Je kunt nog zo’n goed verhaal hebben of je reputatie kan feilloos zijn, maar zonder online zichtbaarheid tel je vandaag de dag niet meer mee. Door jezelf als bedrijf ook online te profileren, gaan mensen je écht leren kennen en weten ze wat je écht te bieden hebt. De stap om iets aan te schaffen of, in het geval van Haldu Groep, te solliciteren, wordt dan aanzienlijk kleiner. En dat is precies wat we willen.
Wat wij feitelijk willen, is onze kandidaten, jou dus, maatwerk bieden. Dat begint met de verschillende contactmogelijkheden: e-mail, telefoon, WhatsApp, Messenger. Jij bepaalt hoe je met ons in contact treedt. Lees hier meer over de mogelijkheden van WhatsApp.
Kennis en ervaring in huis
Maar er is meer. Naast een Nederlandse website, bieden we onze informatie en vacatures ook in het Pools en Roemeens aan. We kennen de markt, we hebben de kennis én we spreken de taal. De kennis en ervaring die we in huis hebben, vertalen we naar een kennisbank, een Haldupedia zeg maar. Daarnaast geven we online ook antwoord op de meest gestelde vragen van onze uitzendkrachten.
Meer recruiters, betere dienstverlening
Sinds september 2020 waait er een frisse wind door de Recruitment-afdeling van Haldu Groep. Bron van deze frisse wind is Recruitment Manager Claudia van Bergen. De sectoren Bouw en Techniek zijn nieuw voor Claudia, maar door haar jarenlange ervaring in andere sectoren bekijkt zij zaken met een frisse blik. “Het kijken met een frisse blik biedt veel mogelijkheden en geeft nieuwe inzichten. En ik merk dat er veel potentie in deze groep jonge recruiters zit. Het scheelt daarbij ook dat Haldu Groep een directie heeft die benaderbaar is en openstaat voor vernieuwingen. Ik krijg met mijn team daardoor veel kansen voor nieuwe mogelijkheden.”
Internationale aantrekkingskracht
Claudia streeft ernaar om de positieve aantrekkingskracht die Haldu Groep in Nederland heeft ook meer naar het buitenland te vertalen. “We bieden onze informatie nu al in het Pools en Roemeens”, vertelt Claudia. “Spoedig gaan we ook een Engelse website lanceren. Daarnaast willen we meer met video gaan doen. En ook het gebruik van visuals en graphics willen we in de nabije toekomst meer gaan doen.”